ITAM nederland 30 september

Informatie 30 september – de Jaarbeurs

ITAM nederland 30 september

De laatste informatie voor ons evenement op 30 september 2021. Het is gelukt wij hebben een centrale locatie weten te boeken om jullie te ontvangen! We komen op 30 september samen in de Jaarbeurs in Utrecht. Prima bereikbaar per openbaar vervoer en centraal in het land. Zo kunnen alle ITAM-ers makkelijk de locatie bereiken. Met deze locatie denkt het bestuur voor iedereen de reistijd te beperken. Wij bieden zo voor ieder lid van de vereniging de mogelijkheid om weer fysieke vakgenoten te ontmoeten.

Om het nog wat makkelijk te maken om te navigeren naar de Jaarbeurs enkele praktische informatie. We verzamelen ons op 30 september bij de Ingang “Beatrixgebouw / Jaarbeurs” aan de Croeselaan in Utrecht. Het bestuur zal jullie daar welkom heten waarna we het programma gaan starten. Meer informatie over de locatie vind je via deze link.