De Vereniging voor IT Asset Managers Nederland (ITAMNL)

Fysieke bijeenkomst op 30 september

Zoals eerder aangekondigd organiseren we als vereniging ITAM, hopelijk, dit jaar ook weer een fysieke bijeenkomst. Eerder hebben we gecommuniceerd dat het evenement op 7 oktober zou plaatsvinden, echter is dat niet juist. Het evenement staat gepland op donderdag 30 september! Heb je, je al aangemeld? Let er dan even op dat je de juiste datum in je agenda noteert. Heb je, je nog niet aangemeld? Geen punt, dat kan nog steeds via deze pagina.

De agenda voor de 30e is bekend

• 13.00 – 13.30 ontvangst/inloop
  • 13.30 – 13.45 Opening voorzitter Hennie de Hoog
  • 13.45 – 14.45 Ben ik in controle als het gaat om het managen van IT assets? – Robert Jonkman // Flexera

Organisaties hebben meer en meer te maken met complexe IT platform omgevingen waarmee het uitdagender wordt om IT assets te managen of om een volledig universeel beeld te creëren.

Welke IT assets zijn vandaag de dag in gebruik (on-premise versus cloud)? Hoe en op welke wijze kan ik, als Software Asset Manager, inzicht creëren en daarmee een gemeenschappelijk beeld geven aan diverse stakeholders voor verdere optimalisatie van IT assets en/of security vraagstukken binnen mijn organisatie?

• 14.45 – 15.15 De toekomst van IT-Assetmanagement – Olivier van der Post // “Hoe de SAM afdeling van IND zich transformeert naar een centrale informatieleverancier voor de CISO, inkoop, service management en verschillende andere afdelingen.
  • 15.15 – 15.30 Pauze
  • 15.30 – 16.15 Ledenraadpleging vereniging ITAM.NL
    • Lidmaatschap of sponsors?
    • Werkgroepen formaliseren
    • Introductie ITAM keurmerk
  • 16.15– 16.45 Cloud Assetmanagement, hoe doe je dat? – Sebastiaan Keurs // Crayon

Sebastiaan Keurs praat u graag bij over zijn eerste ervaringen met de Cloud Asset Management cursus van Business Technology Unified. In zijn ogen is dit de eerste cursus die het aandurft praktische handvatten te beschrijven voor het opnemen – en managen van – cloud assets in een ITAM programma.

• 16.45 – 17.00 Afsluiting / rondvraag
  • 17.00 – 19.00 Netwerken en borrel

Mocht je nog vragen hebben over de bijeenkomst, of ideeën? Dan horen wij dat uiteraard graag van je. Stuur een reactie via info@verenigingitam.nl en wij komen er zo snel mogelijk bij je op terug.

Laat een reactie achter