De Vereniging voor IT Asset Managers Nederland (ITAMNL)

« Alle Evenementen

• Dit evenement is voorbij.

Heliview IT en Software Asset Management 2024

19 maart

Heliview IT en Software Asset Management 2024

Op 19 maart 2024 vind het jaarlijkse Heliview congres op het gebied van IT en Software Asset Management plaats in Bunnik. Een “must” voor elke ITAM-er in Nederland. Ontmoet je direct collega’s en doe kennis op, op het gebied van SAM en ITAM. Laat je inspireren door succesverhalen van andere bedrijven en zie dat je niet de enige bent met dat ene vraagstuk. Kortom wil je snel stappen maken in de wereld van IT en Software Asset Management kom dan op 19 maart naar Bunnik.

Het volledige dagprogramma is hier te vinden: Programma – IT & Software Asset Management (heliview.com)

Wij zullen als Vereniging ITAM NL ook aanwezig zijn bij het Heliview congres. Wij kijken er naar uit onze leden te ontmoeten op deze dag en samen te verkennen waar de verschillende informatie behoeften liggen dit jaar.

Wil jij je direct aanmelden voor het gratis congres? Dan kan via deze link – Tickets | IT & Software Asset Management (heliview.com)

Je kunt je dus niet via de Vereniging aanmelden, dit moet je rechtstreeks bij Heliview doen. Wel is de Vereniging ITAM NL kennispartner van Heliview en hiermee zijn wij ook een beetje onderdeel van de dag.

ITAM NL kennispartner Heliview

Wellicht tot ziens bij het Heliview congres!

Postillion Convention Center Bunnik
Baan van Fectio 1