De Vereniging voor IT Asset Managers Nederland (ITAMNL)

« Alle Evenementen

• Dit evenement is voorbij.

Jaarlijkse Fysieke Bijeenkomst Vereniging ITAM NL 2021

30 september 2021 @ 13:30 - 17:00

Jaarlijkse Fysieke Bijeenkomst Vereniging ITAM NL

ITAM na 18 maanden COVID: weer open en verbonden

De IT heeft in zekere zin geprofiteerd van de corona pandemie, doordat innovatie – al dan niet gedwongen – een ‘boost’ gekregen heeft. Maar hoe is de wereld van ITAM gevaren in de laatste 18 maanden? Waar stonden we voor de crisis; en waar nu?

Op onze jaarlijkse bijeenkomst – die we aankomende september het liefst op een fysieke locatie organiseren (onder voorbehoud en met inachtneming van de dan geldende voorschriften) – gaan we hier gezamenlijk op in. Reserveer vast vrijblijvend je stoeltje!

Hier onder zie je de agenda voor de 30e!

• 13.00 – 13.30 ontvangst/inloop
  • 13.45 – 14.45 Ben ik in controle als het gaat om het managen van IT assets? – Robert Jonkman // Flexera

Organisaties hebben meer en meer te maken met complexe IT platform omgevingen waarmee het uitdagender wordt om IT assets te managen of om een volledig universeel beeld te creëren.

Welke IT assets zijn vandaag de dag in gebruik (on-premise versus cloud)? Hoe en op welke wijze kan ik, als Software Asset Manager, inzicht creëren en daarmee een gemeenschappelijk beeld geven aan diverse stakeholders voor verdere optimalisatie van IT assets en/of security vraagstukken binnen mijn organisatie?

• 14.45 – 15.15 De toekomst van IT-Assetmanagement – Olivier van der Post // “Hoe de SAM afdeling van IND zich transformeert naar een centrale informatieleverancier voor de CISO, inkoop, service management en verschillende andere afdelingen.
  • 15.15 – 15.30 Pauze
  • 15.30 – 16.15 Ledenraadpleging vereniging ITAM.NL
    • Lidmaatschap of sponsors?
    • Werkgroepen formaliseren
    • Introductie ITAM keurmerk

Sebastiaan Keurs praat u graag bij over zijn eerste ervaringen met de Cloud Asset Management cursus van Business Technology Unified. In zijn ogen is dit de eerste cursus die het aandurft praktische handvatten te beschrijven voor het opnemen – en managen van – cloud assets in een ITAM programma.

• 16.45 – 17.00 Afsluiting / rondvraag
  • 17.00 – 19.00 Netwerken en borrel

Datum:
30 september 2021
Tijd:
Kosten:

Utrecht

ITAM NL
info@verenigingitam.nl

Registraties zijn gesloten voor dit evenement