• Dit evenement is voorbij.

Summer Event Vereniging ITAM NL – ITAM Forum Dutch Chapter !

29 juni 2023 @ 17:00 - 23:00

Summer Event ITAM NL 2023

Hier wil jij bij zijn! Het Summer Event van de Vereniging ITAM NL – ITAM Forum Dutch Chapter.

Het Summer Event is voornamelijk bedoeld om weer even met elkaar te netwerken. Het heeft een zeer informeel karakter en de focus ligt dan ook op het stimuleren van onderling netwerken en het uitwisselen van kennis. De avond wordt gekenmerkt door hapjes die voortdurend rondgaan in combinatie met lekkere zomerse drankjes. Sterker nog iedereen mag één introduce meenemen waarvan hij/zij denkt dat een bezoek dit event relevant is. Wie weet worden ze daarna ook nog een lid van de vereniging.  Let wel even op, wij hanteren voor deze avond een maximaal aantal deelnemers. Wie het eerst komt (aanmelden via deze pagina) wie het eerst maalt. Wees er dus zeker van dat je een plekje reserveert voor het Summer Event!

Praktische zaken

Neem de volgende informatie even goed door alvorens je op de aanmeldknop drukt:

• Locatie: Omgeving Utrecht Centrum (mooi central en goed bereikbaar met het OV)
  • Tijdstip: 17:00 – 22:00
  • Kosten per deelnemer: €25,- per deelnemen. Het evenement is niet geheel gratis, zodoende dat we een kleine bijdrage aan iedereen vragen. In ruil daarvoor krijg je meerdere hapjes, onbeperkt drank en nog mooier een gezellige groep mensen om te netwerken.

Neem zeker een introduce mee, want hoe meer mensen (gratis) lid zijn van de Vereniging ITAM NL – ITAM Forum Dutch Chapter, hoe meer kennis er te delen is binnen onze vereniging

Tijdsplanning

Bijgaand een eerste opzet van onze planning die gaat zorgen voor een mooie, leuke en interessante avond:

1. Inloop: 17:00 – 18:00
  2. Opening: 18:00- 18:10
  3. Sponsorpresentatie: 18:10 – 18:45
  4. Netwerkdiner met roulatie: 18:45 – 20:15
  5. Interactief element: 20:15 – 21:00
  6. Afsluitende borrel: 21:00 – 22:00

Meld je snel aan, want vol = vol.

Datum:
29 juni 2023
Tijd:
Evenement Categorie:

Utrecht

ITAM NL
info@verenigingitam.nl

Registraties zijn gesloten voor dit evenement