De Vereniging voor IT Asset Managers Nederland (ITAMNL)

Jaarlijkse Fysieke Bijeenkomst Vereniging ITAM NL

30 september 2021 – de bijeenkomst van ITAM NL op locatie!

Uiteraard volgen we alle adviezen die tegen die tijd gelden in Nederland, maar reserveer de datum van in je agenda. 30 September 2021 om 13:30 starten we met onze fysieke bijeenkomst. Het duurt nog een tijdje, maar toch dan ligt de datum al vast. We werken nog hard aan de uiteindelijke invulling, het wordt als vanouds daar kun je van op aan!

Fysieke meeting op 30 September 2021

Waar gaan we het dan over hebben op 30 September? Nou wij dachten zelf om eens de afgelopen 18 maanden te analyseren. Uiteraard op het gebied van IT en specifiek op het gebied van ITAM. Wat heeft deze periode onze gebracht? Welke versnellingen hebben er plaats gevonden? Denk aan thuiswerken en werken met Cloud oplossingen voor veel werknemers. En dan natuurlijk niet alleen in Nederland, maar wereldwijd. Wat heeft dit voor een impact? Op bedrijven, leveranciers of klanten? Is het deze Covid periode een katalysator geweest voor meer IT innovatie? Hoe ziet dit er dan uit? Zijn we op 30 September dan weer “open en verbonden” en waar mee dan? Hier gaan we graag met onze leden over in gesprek. Het programma wordt op dit moment verder uitgewerkt, maar zal zich afspelen op dit onderwerp. Heb je zelf wellicht nog ideeën of wil je graag wat delen? Laat het ons dan vooral weten. Dit kan natuurlijk eenvoudig via info@verenigingitam.nl. Wij horen graag van onze leden.

Wees er snel bij en reserveer nu alvast je stoel!

Interesse gewekt? Mooi! Dan kun je nu alvast je stoel reserveren. Wij zullen er dan voor zorgen dat je gegarandeerd bent van een plekje. Het reserveren kan online via de website, klik hier om je reservering direct te starten. Wij zien je graag op 30 September bij de fysieke bijeenkomst van ITAM Nederland!