• Dit evenement is voorbij.

SAMS Europe – Berlijn

3 oktober 2022 - 5 oktober 2022

Van 3 t/m 5 oktober vindt het SAMS Europe congres plaats in Berlijn!

SAMS Europe is een waardevol evenement waar besluitvormers van toonaangevende Europese organisaties samenkomen om informatie en ervaring uit te wisselen. Hoe beheers je organisationele complexiteit en bespaar je tegelijkertijd softwarekosten op een efficiƫnte manier? Tijdens SAMS Europe 2022 geven toonaangevende SAM & IT Vendor Managers hier antwoord op!

Wil je aanwezig zijn op het SAMS Europe congres in Berlijn? Wij van Vereniging ITAM NL mogen gratis* Premium Event Passes weggeven aan onze leden! Ben je eindgebruiker** en lid van Vereniging ITAM NL? Meld je nu gratis aan voor SAMS Europe Berlijn via de website van Vereniging ITAM NL en kom samen met Hennie de Hoog, Martijn Braamskamp, Anne Pietersma, Johan West en Rick van Haaren naar Berlijn!

Ben je nog geen lid, maar wil je wel met ons mee naar SAMS Europe Berlijn? Je kunt hier kosteloos lid worden van Vereniging ITAM NL: www.verenigingitam.nl/lid-worden

*Vervoer en verblijf zijn niet bij de tickets inbegrepen

**Gratis tickets zijn alleen beschikbaar voor eindgebruikers. Niet voor vendors, consultants en andere commerciƫle partijen

Begin:
3 oktober 2022